نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2921
-
الف
+

«اکبر عبدی» در عید نوروز 98 به تلویزیون می آید

«اکبر عبدی» با نقش آفرینی در سریال «شش قهرمان و نصفی» به تلویزیون باز می گردد.

«اکبر عبدی» پس از یک وقفه طولانی با نقش آفرینی در سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی «حسین قناعت» به تلویزیون باز می گردد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «اکبر عبدی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران بعد از مدت ها قرار است در سریال تلوزیونی «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی «حسین قناعت» ایفای نقش کند.

«اکبر عبدی» ، متولد 1339در تهران می باشد و در بین مخاطبان آی فیلم 2 با کرکتر «پدر محسن» در سریال «در خانه» شناخته می شود.

«حسین قناعت» کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به آغاز مراحل تولید سریال «شش قهرمان و نصفی» اظهار داشت: از دو هفته پیش، کار پیش تولید این سریال آغاز شده و امیدواریم تا حدود ۱۰ روز دیگر، مراحل اصلی کار کلید زده شود.

وی افزود: در حال حاضر بازبینی لوکشین تهران انجام شده و بازبینی و انتخاب بازیگر شمال ایران نیز در حال انجام است. بخش اصلی لوکیشن این سریال مربوط به ولایت مازندران و شهر آمل و سرخ‌رود است.

«قناعت» درباره موضوع این سریال نوروزی اظهار داشت : این سریال یک فضای سرگرم‌کننده و کمیدی برای خانواده‌ها دارد.

وی تصریح کرد: فضای کلی این سریال مانند فلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که سال گذشته اکران شد و مورد استقبال زیادی هم قرار گرفت، تلفیقی از هنر طنز و ورزش‌های رزمی است.

«قناعت» در گفت و گو با ایسنا درباره بازیگران این سریال نوروزی گفت : همه بازیگران خرد و نوجوان فلم «قهرمانان کوچک» در سریال «شش قهرمان و نصفی» هم حضور دارند؛ در رابطه با بازیگران بزرگسال نیز چهره‌های معروف و هنرمندی از جمله «اکبر عبدی» حضور خواهند داشت.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر